COVID-19.

• Objednání na vyšetření pro prioritní očkování zde.

• Pokud jste COVID pozitivní, vyhledejte urologické ošetření v nemocničním zařízení v místě svého bydliště.

• Pokud jste v COVID karanténě, urologické vyšetření nejlépe odložte, v případě akutního stavu vyhledejte urologické ošetření v nemocničním zařízení v místě svého bydliště.

• Aktuální epidemiologická opatření NEOMEZUJÍ pacientům cesty na lékařské vyšetření.

• eRecepty na trvalou medikaci předepisujeme s přebytkem medikace 20 dnů na každých 6 měsíců léčby. Za jeden rok léčby má tedy pacient/ka přebytek medikace na více než jeden měsíc užívání. Objednejte se na vyšetření včas, aby Vám léky nedošly.

• Zdravotní péči poskytujeme BEZ OMEZENÍ, termíny OBJEDNANÝCH vyšetření a výkonů jsou platné.

• Vyšetřujeme pouze PŘEDEM OBJEDNANÉ PACIENTY​ (předem neohlášený pacient nebude do zdravotnického zařízení vpuštěn)!

• Potvrzení termínu vyšetření/výkonu e-mailem zde.

• Objednání/zrušení vyšetření/výkonu zde.

• eRecepty

• Vyzvednutí receptu/poukazu jinou osobou zde.

POKYNY

Pro omezení šíření koronaviru dodržujte níže uvedené pokyny:

• vstup do zdravotnického zařízení bez respirátoru FFP2 NENÍ POVOLEN!

• na vyšetření NECHOĎTE, pokud

• máte horečku, kašel nebo rýmu, v takových případech kontaktujte svého praktického (registrujícího) lékaře k dalšímu postupu nebo

• jste v karanténě v souvislosti s koronavirem

• na vyšetření se DOSTAVTE