Obstřik periferního nervu

Informace

• ​Služba je určena ke konzultaci léčby obstřikem periferního nervu. • Cílem a účelem je odstranit nebo zmírnit kořenovou (radikulární) bolest v pánvi způsobenou drážděním nervového kořene. Výkon může rovněž sloužit jako diagnostický test, je-li původcem bolesti dráždění nervu. Obstřik se provádí směsí lokálního anestetika, depotního kortikoidu a event. dalšího léčiva ke snížení citlivosti nervu. Provádí se vleže na boku nebo v tzv. gynekologické poloze. Po dezinfekci kůže lékař zavede vpichem do oblasti pánve tenkou jehlu k nervu a aplikuje směs do okolí příslušného nervového kořene. Při aplikaci směsi můžete přechodně pociťovat tlakovou či ostřejší bolest z přechodného tlaku na nerv, ta však po ukončení výkonu odezní. Na konci výkonu je jehla vytažena a místo vpichu je sterilně překryto. • ​​​Lékař podle vstupního vyšetření stanoví termín výkonu. Podrobné informace včetně přípravy na výkon obdržíte v tištěné formě. Výkon provádíme ambulantně na zákrokovém sále v místním znecitlivění. Pro snížení obav nebo úzkosti z výkonu můžete využít inhalační anestezii anestetickým plynem. POPLATEK • Jednorázový administrativní poplatek 1 000 Kč hradí provoz objednávkového a organizačního systému. Poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. • Jednorázový poplatek nehradí pacienti s rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi, průkazem OZP a vízem za účelem strpění (uprchlíci z Ukrajiny). Na vstupní vyšetření bez poplatku se nelze objednat on-line, pouze telefonicky nebo osobně. • Výkon obstřik periferního nervu není v našem zdravotnickém zařízení hrazen ze zdravotního pojištění. Kompletní cena za výkon je 1 500 Kč. Cena zahrnuje kompletní urologické vyšetření před výkonem, vlastní výkon a kontrolní vyšetření po výkonu. POSTUP • Zvolte datum a čas vyšetření, vyplňte požadované údaje a proveďte platbu. • Na kontaktní e-mail Vám doručíme potvrzení o objednání. • ​Na vstupní vyšetření si přineste občanský průkaz, kartičku pojišťovny​ a aktuální zprávu z urologického vyšetření, pokud ji máte k dispozici.

Zrušení

Zrušení/změna termínu telefonicky na 605 987 650 v Po - Pá 7 - 15 hodin.