Odstranění kondylomat kryoterapií

Informace

• ​Služba je určena ke konzultaci léčby - odstranění kondylomat kryoterapií. • ​Kondylomata (anogenitální bradavice, condyloma accuminatum, fíčky) jsou výrůstky či bradavice způsobené virem HPV (lidský papillomavirus). Vyskytují se zejména v oblasti intimních partií a jsou nejčastější sexuálně přenosnou nemocí. Mohou být samostatné i mnohočetné. Inkubační doba onemocnění je od 3 týdnů do 8 měsíců. Přes intenzivní léčbu jsou kondylomata onemocněním, které se velmi často opakuje. Při výskytu kondylomat je důležité vyšetření a léčba sexuálního partnera/ky. Léčíme kondylomata v oblasti zevního genitálu, nikoliv v oblasti řitního otvoru. • ​Kondylomata po dezinfekci kůže odstraňujeme kryoterapií. Následně oblast výkonu dezinfikujeme a sterilně překryjeme. Používáme přístroj Cryoalfa pen od švýcarské firmy CryoSwiss. Objemná a mnohočetná kondylomata odstraňujeme pomocí kryoterapie, elektrokauteru a exkochleační lžičky. • ​​Lékař podle vstupního vyšetření stanoví termín výkonu. Podrobné informace včetně přípravy na výkon obdržíte v tištěné formě. Výkon provádíme ambulantně na zákrokovém sále v místním znecitlivění. Pro snížení obav nebo úzkosti z výkonu můžete využít inhalační anestezii anestetickým plynem. POPLATEK • Jednorázový administrativní poplatek 1 000 Kč hradí provoz objednávkového a organizačního systému. Poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. • Jednorázový poplatek nehradí pacienti s rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi, průkazem OZP a vízem za účelem strpění (uprchlíci z Ukrajiny). Na vstupní vyšetření bez poplatku se nelze objednat on-line, pouze telefonicky nebo osobně. • Výkon odstranění kondylomat kryoterapií není v našem zdravotnickém zařízení hrazen ze zdravotního pojištění. Cena výkonu je 2 200 Kč. Platba je možná v recepci platební kartou nebo v hotovosti. POSTUP • Zvolte datum a čas vyšetření, vyplňte požadované údaje a proveďte platbu. • Na kontaktní e-mail Vám doručíme potvrzení o objednání. • ​Na vstupní vyšetření si přineste občanský průkaz, kartičku pojišťovny​ a aktuální zprávu z urologického vyšetření, pokud ji máte k dispozici. • ​Pokud je to možné, vyplňte a předložte lékaři při vyšetření vstupní dotazník, který můžete stáhnout/vytisknout při on-line objednání.

Zrušení

Zrušení/změna termínu telefonicky na 605 987 650 v Po - Pá 7 - 15 hodin.