Výplachy měchýře kyselinou hyaluronovou

Informace

• ​Služba je určena pro on-line objednání na konzultaci léčby výplachy močového měchýře kyselinou hyaluronovou. • ​Léčba je indikována u pacientů s opakujícími se bakteriálními záněty močového měchýře. • ​Kyselina hyaluronová je jednou ze základních a přirozených součástí ochranné vrstvy výstelky močového traktu (urotelu) tvořené glykosaminoglykany. Tato ochranná vrstva chrání tkáně před drážděním složkami moči. Poškození této ochranné vrstvy bylo popsáno jako jedna z možných příčin chronických zánětů močového měchýře nebo bolestivých stavů v pánvi. Aplikace kyseliny hyaluronové napomáhá obnově funkce ochranné vrstvy urotelu. Instilace kyseliny hyaluronové napomáhá obnově, ochraně a regeneraci stěny močového měchýře, a tím výrazně přispívá k úlevě od bolesti a snižuje frekvenci nucení na močení. Zeslabení v této GAG vrstvě epitelu močového měchýře mohou narušit její ochrannou funkci bariéry a umožnit přilnutí bakterií, mikrokrystalů, proteinů a iontů nebo průchod iontových a neiontových rozpustných zbytků (tj. močoviny) urotelem. Účinnou látkou je vysoce čištěná sodná sůl kyseliny hyaluronové. Přípravek nelze použít u pacientů se známou přecitlivělostí na kyselinu hyaluronovou, u těhotných a mladistvých do 18 let a při menstruaci. • ​Lékař podle vstupního vyšetření stanoví termín výkonu. Podrobné informace včetně přípravy na výkon obdržíte v tištěné formě. Výkon provádíme ambulantně na zákrokovém sále v místním znecitlivění. Pro snížení obav nebo úzkosti z výkonu můžete využít inhalační anestezii anestetickým plynem. • ​Výkon je plně hrazen ze zdravotního pojištění. POPLATEK • Jednorázový administrativní poplatek 1 000 Kč hradí provoz objednávkového a organizačního systému. Poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. • Poplatek nehradí pacienti s rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi, průkazem OZP a vízem za účelem strpění (uprchlíci z Ukrajiny). Na vstupní vyšetření bez poplatku se nelze objednat on-line, pouze telefonicky nebo osobně. POSTUP • Zvolte datum a čas vyšetření, vyplňte požadované údaje a proveďte platbu. • Na kontaktní e-mail Vám doručíme potvrzení o objednání. • ​Na vstupní vyšetření si přineste občanský průkaz, kartičku pojišťovny​ a aktuální zprávu z urologického vyšetření, pokud ji máte k dispozici.

Zrušení

Zrušení/změna termínu telefonicky na 605 987 650 v Po - Pá 7 - 15 hodin.