TEST NA SEXUÁLNĚ PŘENOSNÉ NEMOCI.

• Sexuálně přenosné nemoci vyšetřujeme z moče a/nebo z krve.

MOČ

KREV

Cena vyšetření z moči je 2 600 Kč. Cena vyšetření z krve je 2 600 Kč. Vyšetření lze kombinovat. Platba je možná při on-line objednání platební kartou, při telefonickém nebo osobním objednání v recepci platební kartou nebo v hotovosti.

na vyšetření: Test na sexuálně přenosné nemoci.

1. on-line - zvolte datum a čas vyšetření. Pokud nenacházíte vhodný termín, kontaktujte nás telefonicky.

2. telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15)

3. osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12)

• Vyšetření provádíme na žádost pacienta/ky, včetně odběru moče/krve trvá 15 minut. Odběr je bez vyšetření u lékaře.

• Na vyšetření si přineste občanský průkaz k ověření totožnosti.

• Výsledek vyšetření, který je k dispozici za 3-5 dnů, Vám zašleme na kontaktní e-mail.

• V případě nálezu infekční nemoci Vám poskytneme, budete-li mít zájem, zdravotní péči v našem zdravotnickém zařízení. Další informace zde.

PŘÍPRAVA MOČ

• Odběr moče provádí pacient ve zdravotnickém zařízení. Vyšetření z přinesené moči není možné.

• Večer a během noci před odběrem omezte množství tekutin.

• Na vyšetření musíte přijít nevymočen/a !!!

• Moč odeberte do speciální nádobky, kterou obdržíte od sestry.

• Před odběrem si důkladně omyjte ruce a genitálie.

• K vyšetření odeberte vzorek z PRVNÍHO proudu PRVNÍHO ranního močení.

• Rukou ani zevním genitálem se nedotýkejte vnitřního okraje odběrové nádobky.

• Zkumavku pevně uzavřete a předejte sestře.

• U žen nesmí být odběr proveden v období menstruace.

PŘÍPRAVA KREV

• Pokud máte alergii na dezinfekční roztoky nebo na určitý typ náplasti, informujte před odběrem sestru.

• Pokud Vám při odběru krve bývá nevolno, informujte před vlastním odběrem sestru. Předejdete tak možným komplikacím při mdlobě (poranění při pádu). Odběr krve lze v těchto případech provádět vleže.

• V den odběru ráno užijte trvalé léky bez omezení.

• Po dezinfekci a vpichu jehly, obvykle do loketní jamky, Vám sestra odebere podle ordinovaných vyšetření potřebné množství krve. Po ukončení odběru překryje ranku po vpichu tamponem a mírný tlak Vašeho prstu na loketní jamku zabrání krvácení z místa vpichu.

• Po odběru se lze najíst a zejména u diabetiků je vhodné, aby měli jídlo s sebou a mohli tak dodržet navyklý denní režim.