ANESTETICKÝ PLYN.

POPIS

Anestetický plyn je možné pro snížení obav a nepříjemných pocitů využít u endoskopických výkonů (např. cystoskopie, biopsie prostaty) nebo u malých chirurgických výkonů (např. frenuloplastika, punkce hydrokély).

Anestetický plyn ENTONOX je směs plynů, která je složena z 50 % oxidu dusného a 50 % kyslíkuPřípravek má analgetické (snižující bolest), lehce sedativní (uklidňující) a anxiolytické (odstraňující nebo snižující úzkost, obavy, strach, duševní napětí) účinky s rychlým nástupem, snadným podáváním, řízením a rychlých odbouráváním z těla po ukončení inhalace. Pacient vdechuje plyn pomocí jednorázového náustku, po celou dobu inhalace je při vědomí. Účinky plynu sehrávají důležitou roli v překonávání obav, které pacienti prožívají před potenciálně bolestivými výkony. Přípravek začíná působit do několika minut od začátku podávání a odezní několik minut po skončení podávání. Již 30 minut po výkonu je možno bezpečně řídit auto.​

VÝHODY

• neinvazivní, inhalační léčivo snižující bolest a úzkost,

• rychlý nástup účinku - rychlá úleva od bolesti a nepohodlí,

• pacient zůstává při vědomí - může spolupracovat a reagovat na pokyny,

• samoregulační efekt - přizpůsobí se různým prahům bolesti,

• snadné samopodání - pacient vdechuje plyn sám podle potřeby a

• minimum krátkodobých vedlejších účinků, které rychle odezní po ukončení inhalace.

POPLATEK

Použití anestetického plynu Entonox není hrazeno ze zdravotního pojištění. Poplatek za jedno použití je 1 000 Kč.

PLATBA

Platba poplatku je možná v recepci platební kartou nebo v hotovosti.