top of page
  • Co léčíme?
    Poskytujeme komplexní urologickou, uroonkologickou a urogynekologickou péči pacientům a pacientkám nad 18 roků věku. Máme smlouvy se všemi pojišťovnami. Zdravotní péče Náš tým
  • Jak řešit problém s neschopenkou?
    Kontaktujte nás • formulářem - zvolte "problém s neschopenkou". Do 1 pracovního dne Vás budeme telefonicky kontaktovat. • osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12).
  • Mám žádanku na sonografii ledvin/močového měchýře. Mohu se objednat na vyšetření?
    Sonografie ledvin/močového měchýře je součástí urologického vyšetření. Pokud je žádanka určena na urologické vyšetření, můžete se v případě zájmu objednat. Pokud je žádanka určena na sonografické vyšetření, vyhledejte specialistu (sonografie, RTG) v místě Vašeho bydliště.
  • Mohu změnit svého ošetřujícího lékaře?
    Ano, je to možné. Změnu si domluvte při vyšetření se stávajícím lékařem. S přijmutím do péče musí také souhlasit Váš nový lékař.
  • Jak mohu svému ošetřujícímu lékaři zaslat lékařskou zprávu/výsledek vyšetření?
    Dokument zašlete formulářem, zvolte "zasílám lékařskou zprávu/výsledek vyšetření". Do 1 pracovního dne založíme dokument do Vaší zdravotnické dokumentace.
  • Mohu podstoupit vyšetření (CT, MR, scintigrafii…) na jiném pracovišti, než které jste mi doporučili?
    Ano, je to možné. Na kontrolu k lékaři se objednejte nejdříve 10 dnů po termínu vyšetření, abychom obdrželi výsledek Vašeho vyšetření.
  • Jak požádat o výpis z dokumentace, zprávu z vyšetření nebo potvrzení pro zaměstnavatele?
    Výpis z dokumentace/zprávu z vyšetření/potvrzení pro zaměstnavatele žádejte • formulářem - kdykoliv (zvolte "výpis ze zdravotní dokumentace"), • telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15), • osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12). Výpisy/zprávy/potvrzení e-mailem/běžnou poštou nezasíláme, vydáváme je v recepci v ordinačních hodinách výlučně osobně pacientovi. DŮLEŽITÉ: Zkontrolujte si, že z každého vyšetření u lékaře máte zprávu v tištěné formě.
  • Jak si mohu stěžovat?
    Stížnosti přijímáme • on-line formulářem - kdykoliv (zvolte "stížnost"), • písemným formulářem - vyplněním na recepci v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12), • klasickou poštou - na adresu firmy.
  • Jak objednat/přeobjednat/zrušit vyšetření?
    Informace o vstupním vyšetření Informace o kontrolním vyšetření
  • Jsem invalidní/ležící pacient. Zajišťujete dopravu na vyšetření? Vystavujete poukaz na sanitku?
    Přeprava a náhrada cestovních nákladů dle zákona 48/1997 Sb § 36 hradí zdravotní pojišťovna ve výši odpovídající vzdálenosti nejbližšího smluvního poskytovatele, který je schopen požadovanou hrazenou službu poskytnout. PRAKTICKY: Pokud naše pracoviště je od bydliště pacienta vzdáleností nejbližší urologie pro jeho nutná vyšetření, vystavujeme poukaz na sanitku z místa bydliště pacienta k nám a nazpět. V ostatních případech si pacient zajišťuje dopravu sám. Nemáme vyhrazené místo pro parkování sanitky.
  • Jsem objednán/a na vyšetření, ale chci řešit problém společně s partnerem/partnerkou. Může být se mnou vyšetřen/a?
    Nikoliv. Pro každého pacienta je vyhrazený samostatný čas na vyšetření. Partner/partnerka se musí objednat na samostatné vyšetření.
  • Nebyl jsem u vás nikdy vyšetřen, na vyšetření jezdím sanitou. Vystavíte mi na vstupní vyšetření poukaz na sanitku?
    O poukaz na sanitku na první vyšetření požádejte svého praktického lékaře. Pokud bude naše pracoviště od bydliště pacienta vzdáleností nejbližší urologie pro jeho nutná vyšetření, budeme Vám na další vyšetření vystavovat poukaz na sanitku z místa bydliště pacienta k nám a nazpět. V ostatních případech si pacient zajišťuje dopravu sám. Nemáme vyhrazené místo pro parkování sanitky.
  • Jak objednat/přeobjednat/zrušit výkon?
    Informace o výkonu Poučení a přípravy k výkonům OBJEDNÁNÍ/PŘEOBJEDNÁNÍ Termín výkonu stanovuje lékař při vyšetření, na které se musíte objednat. ZRUŠENÍ Telefonicky/formulářem/osobně lze termín výkonu pouze zrušit, nikoliv objednat/přeobjednat. • telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15), nikoliv SMS, • formulářem - kdykoliv, zvolte "zrušení vyšetření/výkonu/podání léčiva", • osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12).
  • Jak objednat/přeobjednat/zrušit telefonickou konzultaci s ošetřujícím lékařem?
    Informace o telefonické konzultaci
  • Jak objednat/přeobjednat/zrušit podání injekce, infúze nebo léčiva?
    Informace o podání léčiva
  • Jak se připravit na výkon nebo laboratorní odběry?
    Přípravu na výkon obdržíte na recepci v tištěné formě, doplňkové informace jsou zde. Připrava na laboratorní odběr je uvedena na tištěné žádance, kterou jste obdržel/a v recepci, doplňkové informace jsou zde.
  • Nestihnul jsem před plánovanou kontrolou podstoupit laboratorní odběry. Co dělat?
    Vyšetření přeobjednete na termín nejdříve 7 dnů po provedených laboratorních odběrech. PŘEOBJEDNÁNÍ je možné • telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15), • osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12).
  • Ztratil jsem žádanku. Co dělat? Mám žádanku z minulé kontroly před rokem, bude nyní v laboratoři platná?
    Duplikát žádanky na laboratorní odběry si vyzvedněte osobně na recepci urologie v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12). K vyzvednutí žádanky můžete také pověřit jinou osobu. Žádanky e-mailem nezasíláme. Žádanka je platná 12 měsíců od data vystavení.
  • Užívám antibiotika od jiného lékaře. Kdy mohu jít na laboratorní odběry?
    Laboratorní odběry proveďte nejdříve 7 dnů po užití poslední tablety antibiotika. Příprava na laboratorní odběr je uvedena na tištěné žádance, kterou jste obdržel/a v recepci, doplňkové informace jsou zde.
  • Mám nárok na poukaz na zdravotní pomůcku. Mohu o něj požádat, pokud jsem hospitalizovaný?
    Ne. Při hospitalizaci v nemocnici/léčebně/lázních nebo v jiném zdravotnickém zařízení nelze současně vykázat péči, která je poskytována v režimu ambulantní péče. Ambulantní lékař pacientovi v době jeho hospitalizace nesmí poukaz předepsat, a pokud by se tak stalo, informační systém pojišťovny nedovolí předepsaný poukaz zaplatit z veřejného zdravotního pojištění. Úhrada poukazu je na tom lékaři, který ho vystavil. Více informací zde.​
  • Jak vyzvednout recept, poukaz, žádanku nebo lékařskou zprávu pro jinou osobu?
    Informace o jiné osobě.
  • Mohu si požádat přes telefonní službu o eRecept?
    Ne. Přes telefonní službu není možné žádat o eRecept, informace o způsobu žádost zde.
  • Jak objednat POUKAZ na zdravotní pomůcku?
    Informace o poukazu na zdravotní pomůcku
  • Jaké poskytujete placené služby?
    Informace o ceníku
  • Ruším on-line objednaný termín vstupního vyšetření. Jak si mám požádat o vrácení jednorázového poplatku?
    Žádost o vrácení jednorázového poplatku zašlete na e-mail fakturace@urologie-vrsovice.cz. Stručně uveďte důvody pro vrácení platby. Platbu vrátíme přes platební bránu do 10 dnů na účet, ze kterého byla zaslána. O transakci budete informován/a e-mailem.

ČASTÉ OTÁZKY.

bottom of page