top of page

NEOMLUVENÝ TERMÍN VYŠETŘENÍ.

Objednávkový systém umožňuje pacientům objednání na konkrétní čas. V tomto čase jsou zdravotníci připraveni poskytovat zdravotní služby. Pokud se pacient v objednaném termínu nedostaví, vznikají našemu zařízení náklady, které nejsou nikým hrazeny. Z tohoto důvodu je nezbytné, aby pacienti, kteří se nemohou v dohodnutém termínu na vyšetření dostavit, zrušili dohodnutý termín nejpozději 24 hodin předem (telefonicky 605 987 650 po-pá 7-15 hodin, formulářem kdykoliv nebo osobně v ordinační době po-st 7-12, 13-18, čt-pá 7-12). Jedině tak můžeme nabídnout termín jinému pacientovi.

POPLATEK

Poplatek 500 Kč hradí pacient, který se v objednaném termínu na vyšetření nedostaví a současně v předstihu 24 hodin dohodnutý termín nezruší. Poplatek je náhrada části nákladů, které našemu zařízení v souvislosti s neomluveným vyšetřením/výkonem vznikají. Platba poplatku je možná v recepci platební kartou nebo v hotovosti.

Zrušení vyšetření, výkonu nebo podání léčiva je možné

  • telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15), nikoliv SMS,

  • formulářem - kdykoliv,

  • osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12).

bottom of page