TELEFONNÍ SLUŽBA.
605 987 650
-
Provoz: pondělí - pátek 7 - 15 hodin
-
Telefonní služba není umístěna v prostorách ordinace.
-
Telefonní služba provádí (pře)objednání/zrušení vyšetření nebo podání léčiva a zrušení výkonu.
-
Telefonní služba neprovádí žádosti o konzultaci/eRecept/autovakcínu/zprávu/výsledek vyšetření/termín výkonu/vystavení žádanky (laboratoř, RTG, CT, scintigrafie...) nebo vyřizování vzkazů lékařům a sestrám. Výše uvedené si zajišťuje pacient výhradně při osobní návštěvě v ordinaci.
RECEPTY
-
Telefonní služba nepřijímá žádosti o eRecepty.
-
eRecepty vystavujeme při vyšetření pacienta v listinné, SMS nebo e-mailové formě.
-
Aktuální epidemiologická opatření neomezují pacientům cesty na lékařské vyšetření.
-
eRecepty na trvalou medikaci předepisujeme s přebytkem medikace 20 dnů na každých 6 měsíců léčby. Za jeden rok léčby má tedy pacient přebytek medikace na více než jeden měsíc užívání. Objednejte se na vyšetření včas, aby Vám léky nedošly.
-
Platnost běžného eReceptu (včetně receptu na antibiotika) je 14 dnů od data vystavení a nelze ji prodloužit.
-
Platnost opakovacího eReceptu je 6 měsíců od data vystavení a nelze ji prodloužit.
-
Doporučujeme Vám používat webovou a mobilní aplikaci Státního ústavu pro kontrolu léčiv, která Vám poskytuje ucelený přehled všech Vašich předepsaných receptů.
-
Při hospitalizaci nelze předepsat recept ambulantní formou, medikaci zajišťuje zdravotnické zařízení, kde je pacient hospitalizován.
-
Podrobné informace o eReceptu pro pacienty jsou na pacientském portálu SUKLu O lécích.
KONZULTACE
-
Telefonní služba nepřijímá žádosti o konzultace s lékařem.
-
Telefonickou konzultaci s ošetřujícím lékařem si může pacient domluvit pouze při vyšetření v ordinaci.
OBJEDNÁNÍ
Potřebuje-li eRecept nebo konzultaci s lékařem, objednejte se
-
on-line - zvolte svého ošetřujícího lékaře, datum a čas vyšetření. Pokud nenacházíte vhodný termín, kontaktujte nás telefonicky.
-
telefonicky - 605 987 650 (po-pá 7-15)
-
osobně - v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12)