top of page

JEDNORÁZOVÝ POPLATEK.

  • Úhradou jednorázového poplatku 1 200 Kč při vstupním vyšetření pacient přispívá na provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému v našem zdravotnickém zařízení.

  • Telefonní služba a objednávkový a organizační systém umožňují objednání na konkrétní datum a čas. Pacienti mohou k využít několik možností objednání (on-line, telefonicky, osobně), systém minimalizuje čekání na straně pacienta, umožňuje výběr termínu a času vyšetření dle jeho požadavku a zefektivňuje práci zdravotnických pracovníků, protože nemusí vedle odborné práce vykonávat administrativu spojenou s objednáváním a přeobjednáváním pacientů. Systém umožňuje i změnu termínů vyšetření nebo jejich zrušení, elektronické žádosti o zdravotnické pomůcky a katetry, informace o termínech nároků na zdravotní pomůcky nebo okamžité notifikace o změnách ordinační doby.

  • Informačním systémem zasíláme pacientům personalizované e-maily s informacemi o vyšetřeních, výkonech, nemocích a léčbě, především pak detailní informace o diagnostických a léčebných postupech včetně informovaných souhlasů, přesné pokyny k přípravě na vyšetření či výkony, podrobné instrukce pro období po výkonech, specifické informace o použitých léčivech a jejich účincích, specializované dietní režimy a doporučení pro konkrétní nemoci, kontaktní údaje na spolupracující pracoviště, edukační materiály o urologických onemocněních a pravidelně aktualizované informace o nejnovějších léčebných metodách. Tato komplexní informovanost pomáhá pacientům lépe porozumět svému zdravotnímu stavu a aktivně se podílet na léčbě.

  • Efektivní fungování telefonní služby a objednávkového a organizačního systému se neobejde bez personálu a technického vybavení. Provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému s sebou kromě mzdových nákladů nese i další provozní náklady, s jejichž úhradou systém veřejného zdravotního pojištění nepočítá. Financování této služby je pro poskytovatele dlouhodobě neúnosné. Jednorázový příspěvek nám umožňuje tyto služby pro pacienty nejen zachovat, ale do budoucna i rozvíjet a zlepšovat.

Objednávkový a organizační systém umožňuje objednání

  1. on-line objednávkovým systémem s kalendářem (2 000 on-line objednávek ročně),

  2. telefonní službou (11 000 hovorů ročně), 

  3. osobně v ordinačních hodinách.

Objednávkový a organizační systém umožňuje pacientům využít

app_google.png
app_store.png

ÚHRADA

  • Jednorázový poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Jednorázový poplatek 1 200 Kč hradí provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. Zdravotní péči hradí zdravotní pojištění. Platba je možná při on-line objednání platební kartou, při osobním objednání v recepci platební kartou nebo v hotovosti.

  • Poplatek nehradí pojištěnec, který se při registraci prokáže rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi nebo průkazem OZP (www.uradprace.cz/prukaz-ozp).

  • Poskytnutí zdravotních služeb nepodmiňujeme úhradou jednorázového poplatku. Pacienti, kteří nechtějí využívat objednávkový a organizační systém, mají vždy možnost vyřešit všechny svoje požadavky bezplatně osobně na recepci ve zdravotnickém zařízení.

STORNO

V případě, že se pacient nemůže dostavit na objednaný termín, je třeba, aby tuto skutečnost oznámil nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem 1) on-line (kdykoliv), 2) telefonicky na číslo 605 987 650 (po-pá 7–15 hodin) nebo 3) osobně v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12). V takovém případě má pacient možnost objednat se na jiný termín vyšetření nebo požádat o vrácení peněz, pokud již o danou službu nemá zájem. O výjimkách z tohoto postupu rozhoduje poskytovatel na základě individuální odůvodněné žádosti pacienta.

bottom of page