JEDNORÁZOVÝ POPLATEK.
-
Úhradou jednorázového poplatku 1 200 Kč při vstupním vyšetření pacient přispívá na provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému v našem zdravotnickém zařízení.
-
Telefonní služba a objednávkový a organizační systém umožňují objednání na konkrétní datum a čas. Pacienti mohou k využít několik možností objednání (on-line, telefonicky, osobně), systém minimalizuje čekání na straně pacienta, umožňuje výběr termínu a času vyšetření dle jeho požadavku a zefektivňuje práci zdravotnických pracovníků, protože nemusí vedle odborné práce vykonávat administrativu spojenou s objednáváním a přeobjednáváním pacientů. Systém umožňuje i změnu termínů vyšetření nebo jejich zrušení, elektronické žádosti o zdravotnické pomůcky a katetry, informace o termínech nároků na zdravotní pomůcky nebo okamžité notifikace o změnách ordinační doby.
-
Informačním systémem zasíláme pacientům personalizované e-maily s informacemi o vyšetřeních, výkonech, nemocích a léčbě, především pak detailní informace o diagnostických a léčebných postupech včetně informovaných souhlasů, přesné pokyny k přípravě na vyšetření či výkony, podrobné instrukce pro období po výkonech, specifické informace o použitých léčivech a jejich účincích, specializované dietní režimy a doporučení pro konkrétní nemoci, kontaktní údaje na spolupracující pracoviště, edukační materiály o urologických onemocněních a pravidelně aktualizované informace o nejnovějších léčebných metodách. Tato komplexní informovanost pomáhá pacientům lépe porozumět svému zdravotnímu stavu a aktivně se podílet na léčbě.
-
Efektivní fungování telefonní služby a objednávkového a organizačního systému se neobejde bez personálu a technického vybavení. Provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému s sebou kromě mzdových nákladů nese i další provozní náklady, s jejichž úhradou systém veřejného zdravotního pojištění nepočítá. Financování této služby je pro poskytovatele dlouhodobě neúnosné. Jednorázový příspěvek nám umožňuje tyto služby pro pacienty nejen zachovat, ale do budoucna i rozvíjet a zlepšovat.
Objednávkový a organizační systém umožňuje objednání
-
on-line objednávkovým systémem s kalendářem (2 000 on-line objednávek ročně),
-
telefonní službou (11 000 hovorů ročně),
-
osobně v ordinačních hodinách.
Objednávkový a organizační systém umožňuje pacientům využít
-
telefonní službu - objednání/zrušení vyšetření, výkonu, podání léčiva nebo telefonické konzultace, informace o datumu nároku na zdravotní pomůcku (11 000 hovorů ročně),
-
kontaktního formuláře (1 000 formulářů ročně),
-
zdravotních dotazníků (800 dotazníků ročně),
-
e-mailová upozornění na vyšetření se jménem lékaře, datem a časem vyšetření, e-mailová zasílání informací o výkonu (informovaný souhlas, příprava na výkon, pokyny po výkonu, informace o použitých léčivech), vyšetření (informace o vyšetření, kontakt na spolupracující pracoviště, informovaný souhlas), poučení pro pacienta (dietní režimy, informace o operačních výkonech, edukační materiály pro pacienty) (38 000 e-mailů ročně),
-
on-line poučení a přípravy před laboratorními vyšetřeními a výkony,
-
on-line žádost o katetry,
-
on-line edukační informace o vyšetřeních, výkonech a léčbě urologických nemocí,
-
aktuální upozornění na změny pracovní doby,
-
provoz dvou kartomatů,
-
WIFI připojení zdarma v prostorách čekárny (bez nutnosti přihlášení),
-
provoz mobilní aplikace
ÚHRADA
-
Jednorázový poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Jednorázový poplatek 1 200 Kč hradí provoz telefonní služby, objednávkového, organizačního a informačního systému. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. Zdravotní péči hradí zdravotní pojištění. Platba je možná při on-line objednání platební kartou, při osobním objednání v recepci platební kartou nebo v hotovosti.
-
Poplatek nehradí pojištěnec, který se při registraci prokáže rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi nebo průkazem OZP (www.uradprace.cz/prukaz-ozp).
-
Poskytnutí zdravotních služeb nepodmiňujeme úhradou jednorázového poplatku. Pacienti, kteří nechtějí využívat objednávkový a organizační systém, mají vždy možnost vyřešit všechny svoje požadavky bezplatně osobně na recepci ve zdravotnickém zařízení.
STORNO
V případě, že se pacient nemůže dostavit na objednaný termín, je třeba, aby tuto skutečnost oznámil nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem 1) on-line (kdykoliv), 2) telefonicky na číslo 605 987 650 (po-pá 7–15 hodin) nebo 3) osobně v ordinační době (po-st 7-12 a 13-18, čt-pá 7-12). V takovém případě má pacient možnost objednat se na jiný termín vyšetření nebo požádat o vrácení peněz, pokud již o danou službu nemá zájem. O výjimkách z tohoto postupu rozhoduje poskytovatel na základě individuální odůvodněné žádosti pacienta.