JEDNORÁZOVÝ POPLATEK.
-
Úhradou jednorázového poplatku 1 200 Kč při vstupním vyšetření pacient přispívá na provoz telefonní služby a objednávkového a organizačního systému, který na straně pacienta minimalizuje čekání, umožňuje výběr termínu a času vyšetření dle jeho požadavku a zefektivňuje práci zdravotnických pracovníků, protože nemusí vedle odborné práce vykonávat administrativu spojenou s objednáváním a přeobjednáváním pacientů.
-
Pro každého pacienta je důležité, aby si mohl návštěvu lékaře naplánovat v termínu, který mu vyhovuje, a netrávil ve zdravotnickém zařízení zbytečně čas čekáním na vyšetření. Tento požadavek pacientů vnímáme a jeho naplnění je naším dlouhodobým cílem. Z uvedeného důvodu jsme zavedli telefonní službu a funkční objednávkový a organizační systém, kdy se naši pacienti mohou objednat na konkrétní datum a čas a mohou k tomu využít několik možností objednání. Systém umožňuje i změnu termínů vyšetření nebo jejich zrušení.
-
Efektivní fungování telefonní služby a objednávkového a organizačního systému se neobejde bez personálu a technického vybavení. Provoz telefonní služby a objednávkového a organizačního systému s sebou kromě mzdových nákladů nese i další provozní náklady, s jejichž úhradou systém veřejného zdravotního pojištění nepočítá. Financování této služby je pro poskytovatele dlouhodobě neúnosné. Jednorázový příspěvek nám umožňuje tyto služby pro pacienty nejen zachovat, ale do budoucna i zlepšovat.
Objednávkový a organizační systém umožňuje objednání
-
on-line objednávkovým systémem s kalendářem,
-
osobně v ordinačních hodinách.
Objednávkový a organizační systém umožňuje
-
provoz telefonní služby,
-
provoz kontaktního formuláře,
-
provoz zdravotních dotazníků
-
e-mailové upozornění na vyšetření se jménem lékaře, datem a časem vyšetření,
-
e-mailové zasílání informací o výkonu (informovaný souhlas, příprava na výkon, pokyny po výkonu, informace o použitých léčivech), vyšetření (informace o vyšetření, kontakt na spolupracující pracoviště, informovaný souhlas), poučení pro pacienta (dietní režimy, informace o operačních výkonech, edikační materiály pro pacienty)
-
telefonické objednání na zdravotní služby,
-
on-line poučení a přípravy před laboratorními vyšetřeními a výkony,
-
on-line žádost o katetry,
-
telefonické/on-line objednání do preventivních programů,
-
WIFI připojení zdarma v prostorách čekárny (bez nutnosti přihlášení),
-
on-line informace o vyšetřeních, výkonech a léčbě urologických nemocí,
-
edukační informace o častých urologických nemocech,
-
aktuální upozornění na změny pracovní doby,
-
provoz dvou kartomatů,
-
provoz aplikace Google Play a Apple Store - připravujeme.
POPLATEK
Jednorázový poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Jednorázový poplatek 1 200 Kč hradí provoz objednávkového a organizačního systému. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. Zdravotní péči hradí zdravotní pojištění. Poplatek nehradí pojištěnec, který se při registraci prokáže
-
rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi nebo
-
průkazem OZP (www.uradprace.cz/prukaz-ozp).
PLATBA
Platba je možná při on-line objednání platební kartou, při telefonickém nebo osobním objednání v recepci platební kartou nebo v hotovosti.
STORNO
Jednorázový poplatek 1 200 Kč, který pacient uhradí při on-line objednání, se nevrací. Doporučujeme proto, aby pacienti při volbě způsobu objednání tuto skutečnost zohlednili. Pokud se pacient nemůže v objednaném termínu dostavit, je třeba, aby nám tuto skutečnost oznámil nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem telefonicky na 605 987 650 (po-pá 7–15 hodin). V takovém případě má pacient možnost objednat jiný termín vyšetření. O výjimkách z tohoto postupu rozhoduje poskytovatel na základě individuální odůvodněné žádosti pacienta.