ADMINISTRATIVNÍ POPLATEK.
Provoz virtuální recepce, objednávkového a organizačního systému zvyšuje nároky na personální a technické vybavení, tyto mzdové a provozní náklady systém veřejného zdravotního pojištění nehradí. Jednorázový administrativní poplatek nám umožňuje tyto služby pro pacienty nejen zachovat, ale do budoucna i zlepšovat.
Objednávkový a organizační systém umožňuje objednání
-
on-line objednávkovým systémem s kalendářem,
-
osobně v ordinačních hodinách.
Objednávkový a organizační systém umožňuje
-
provoz telefonní služby,
-
provoz kontaktního formuláře,
-
e-mailové upozornění na vyšetření se jménem lékaře, datem a časem vyšetření,
-
telefonické/on-line objednání na vyšetření/výkon/podání léčiva a dalších zdravotních služeb,
-
on-line poučení a přípravy před laboratorními vyšetřeními a výkony,
-
on-line žádost o poukaz na zdravotní pomůcku,
-
on-line žádost o katetry,
-
telefonické/on-line objednání do preventivních programů,
-
WIFI připojení zdarma v prostorách čekárny,
-
on-line informace o zavádění nových léčebných postupů a
-
aktuální upozornění na změny pracovní doby,
-
provoz kartomatu,
-
zjednodušené objednávání přes mobilní aplikaci - připravujeme.
POPLATEK
Poplatek hradí noví pacienti a pacienti, u kterých od posledního vyšetření uplynuly více než dva roky. Jednorázový administrativní poplatek 1 000 Kč hradí provoz objednávkového a organizačního systému. Poplatek nehradí preventivní ani léčebnou zdravotní péči. Zdravotní péči hradí zdravotní pojištění. Poplatek nehradí pojištěnec, který se při registraci prokáže
-
rozhodnutím o pomoci v hmotné nouzi nebo
-
průkazem OZP (www.uradprace.cz/prukaz-ozp).
PLATBA
Platba je možná při on-line objednání platební kartou, při telefonickém nebo osobním objednání v recepci platební kartou nebo v hotovosti.
STORNO
Jednorázový administrativní poplatek 1 000 Kč, který pacient hradí při on-line objednání, se nevrací. Doporučujeme proto, aby pacienti při volbě způsobu objednání tuto skutečnost zohlednili. Pokud se pacient nemůže v objednaném termínu dostavit, je třeba, aby nám tuto skutečnost oznámil nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem telefonicky na 605 987 650 (po-pá 7–15 hodin). V takovém případě má pacient možnost objednat jiný termín vyšetření. O výjimkách z tohoto postupu rozhoduje poskytovatel na základě individuální odůvodněné žádosti pacienta.